farmgirl.reismee.nl

Fijne Kerstdagen!!!

De prachtige kerstboom!!

Reacties

Reacties

jasperdejong@chello.nl

Jij ook hele fijne kerstdagen. Groetjes Jasper en Wil

jolanda

Fijne kerstdagen en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!

marielle

Zeker Nieuw zeelandse kunst ;).

Asmae

Fijne dagen meid! Geniet van iedere dag????
Groetjes Asmae

Henny van Oosterom

Hoi Pauline,
Heel veel gezondheid, plezier en geluk toegewenst voor 2015.
Fijne Kerstdag gehad, ik dacht dat New Zeeland ook maar één Kerstdag heeft zoals vele andere landen. Ik herinner mij ook nog toen ik in Australië verbleef rond Kerst en oud en nieuw. Bloedheet, geen vuurwerk en mijn familie stond in de hitte oliebollen te bakken en ik lag te bakken in de zon! Geniet er nog van en tot schrijfs. Liefs Henny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active