farmgirl.reismee.nl

Back to the real life!!!

Hi,

Het zit er bijna op. Morgen vlieg ik terug naar Holland. Wat een geweldige tijd heb ik hier gehad. New Zealand is een geweldig land!!! Prachtige natuur ook al heb ik maar een piep klein stukje gezien. Het zuider eiland zeggen ze dat het het mooist is. Dus een goede reden om terug te gaan haha.

Deze drie maanden heb ik echt de cultuur van het farm leven leren kennen. Fantasische en lieve mensen ontmoet. Een tijd om nooit te vergeten.

De laastste week heb ik veel afscheid genomen van mensen. My last Friday Nightgevierd in de pubvan Frasertown (het mini dorpje waar de farm bij lag). Dat is eenschatige taverne en we hadden hem voor ons alleen. Omdat hier zoweinig mensen wonen is het nooit druk. We waren met 7 a 8 mensen dus we maakte ons prive feesje van haha. En de muziek komt nog uit een ouderwetse jukebox waar je voor moet betalen geweldig. Maar we konden hierdoor wel helemaal ons feestje maken. Maandag met de andere farmgirls uiteten geweest. En Dinsdag Maakte Molly een big afscheidsmeal. Wat natuurlijk schaap was :)

Woensdag bracht Molly en Cecilia (de nieuwe farmgirl) mij naar de bus. En begon mijn terug reis. 1 nacht in napier en dan met de bus naar auckland waar ik ook 1 nacht verblijf en vrijdag in het vliegtuig.

Deze ervaring zal ik nooit vergeten en ik kom zeker terug!!!!!

Bedankt voor al het meeleven en de lieve en leukeberichten/ post ect.

See you in Holland!

Liefs Pauline

Smile

Reacties

Reacties

Yvonne

He meis, gelukkig je komt echt terug. Nog een hele reis voor de boeg. Doe voorzichtig en tot gauw in Nederland
Dikke knuffel Yvon

Biedjma

Hoi Pauline,
Time flies,fijn dat je het naar je zin gehad hebt!
Zag er ook allemaal leuk,mooi en gezellig uit op de foto's.
wens je een goede vlucht en behouden aankomst!
Spreken zeker af,ben benieuwd naar je verhalen en foto's.
????????????

Biedjma

????,moesten kusjes zijn,haha.
Xxxx

Marieke den Boer

Dat is ook snel gegaan zeg!!!!

Hele goeie reis he en tot snel!!!

Sylvia

Hey Pauline,

Wat is dat snel gegaan. Heb genoten van je reisverhalen, lijkt mij een geweldig land om ook eens naar toe te gaan. Ooit?! Wie weet. Hele goede terugreis. Tot gauw. Groetjes, Sylvia

Pa en Ma

Leuke verhalen en foto,s Goede vlucht en tot zaterdag op schiphol.dan zullen we vast nog veel meer verhalen horen. Liefs Pa en Ma.

ariette

bijna thuis, wat heb je het leuk gehad zeg! mooie foto's weer
kuss

Christine

Hier staan vijf paar armen wagen wijd open...
kom maar in ons huisje!
Smmmàk, fijn dat je er weer bijna bent!

Janneke

Erg leuk om via deze weg mee te kunnen lezen hoe jij het daar heb ervaren!
De tijd is idd echt voorbijgevlogen!! Zou hier in Nederland wel weer wennen zijn.

Fijn dat je weer terug bent!

Groetjes Janneke

Khadija

Je hebt een super tijd daar gehad. Heb nog steeds bewondering voor je dat het gedurfd hebt . Er komt vast weer een prachtig, extra dik fotoboek. Wil hem graag zien!

x

Marielle

Goede en veilige reis..tot over een week ;)...wachten met je feestje hè..Kussie je zussie

Henny

Hoi Pauline,
Jeetje joh, wat vliegt de tijd. Ben je al weer bijna terug in het koude, kleine kikkerlandje 'Nederland'. Hopelijk krijg je geen heimwee naar New Zeeland. Bedankt voor al je mooie verhalen en foto's. En fijn om je weer live terug te zien, misschien bij de Jumbo!!! Waar heb ik het over???? Lieve groet Henny

Lonneke

Hey pauline....wat jammer dat het voorbij is hè...maar weet dat iedereen hier ook weer blij is als je weer terug bent!!
Hele goede terugreis en we zien elkaar snel!

Liefs, Lonneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active