farmgirl.reismee.nl

Bijna zover!!

Kia ora!!

Dat is de welkoms/begroetingsgroet van Nieuw Zeeland. Want naast het engels wordt er ook maori's gesproken.

Maandag is het zover dan vertrek ik naar Nieuw Zeeland. Na een lange vliegreis met overstap in Dubai en Brisbane land ik in Auckland. Heerlijk de zomer tegemoet!! De volgende dag moet ik nog wat papier werk regelen en dan hoop ik nog wat tijd over te hebben om de stad te kunnen bekijken. Want de volgende dag vertrek ik met de bus naar Napier. Dit is een rit van 7,5 uur het hele noorde eiland over richting het oosten. Overnachten in een hostel en dan (inmiddels zaterdag)het laatste stukje een bus rit van drie uur. Dan ben ik in Wairoa aangekomen. Final destination!!!!!!!!

Een kwartier rijden van Wairoa ligt de farm waar ik de komende 12 weken zal verblijven. Ze hebben schapen en koeien en een stuk of tien paarden. En met deze paarden mag ik gaan werken

Smile
. Ook hebben ze drie kids en mijn taken zullen dan ook zijn helpen met de kids, rondom huis en werken met de paarden.

Ik ben daar niet alleen. Samen met een duits meisje deel ik een twee persoons cottage op het terrein. En hebben we een eigen auto tot onze beschikking om rond te touren in onze vrije tijd.

Wairoa ligt aan de East Coast of New Zealand. Het is het noordelijkste stadje van Hawkes Bay. Internet is daar beperkt en duur. Dat zal dan afkicken worden haha.

Ik heb er super veel zin in!!!

NEW ZEALAND HERE I COME!!!!!!!

Reacties

Reacties

Khadija

Jouw enthousiasme spat van het scherm af! Je hebt er echt zin in na:D
Wat leuk zeg! Nu is het dan toch echt zo ver...

Annie

Cool!!! Have a safe trip and behave you're self over there! :) Looking forward to you're story's..

Jolanda

Heel veel plezier daar en een goede vlucht/reis. Benieuwd naar je reisverhalen. Groetjes Jolanda

Pa en Ma

Nog 2 dagen... dan!!! wordt het wel heel stil bij ons.
Heel veel plezier!

Charlotte

Na het lange wachten is het dan eindelijk zover, heel veel plezier en ik kijk uit naar je verhalen.

jasper de jong

Hoi meid,
Heel veel plezier de komende tijd en pas goed op jezelf.
Groetjes oom Jasper en tante wil

Yvon

Hi,
Heel veel plezier, geniet ervan! Zo lang naar uitgekeken, en nu eindelijk zo ver. Veel plezier, doe voorzichtig, en we houden je blog in de gaten...

Iris

Heeeeeel veel plezier Paulien!!
Geniet ervan!
Tot je volgende verhaal!

Sylvia

Geniet, geniet en geniet.
De reis van je leven. We gaan je missen, maar ik gun het jou van harte. Heel veel plezier.

Annemarie

Een hele goede reis en veel plezier daar! Ik ben erg benieuwd naar je belevenissen. Geniet ervan!

Asmae

Spannend!!!! Ben benieuwd naar al je verhalen en foto's.
Goede reis morgen en geniet van alles!!!

Ineke

Heeel veeel plezier, ik denk aan je meis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active